Saturday, October 8, 2016

Leer Stock Options Video

Opsies Basics Tutoriaal Deesdae, baie beleggers portefeuljes sluit beleggings soos effektetrusts. aandele en effekte. Maar die verskeidenheid van sekuriteite wat jy het tot jou beskikking eindig nie daar nie. Nog 'n tipe van sekuriteit, bekend as 'n opsie, bied 'n wêreld van geleentheid om gesofistikeerde beleggers. Die krag van opsies lê in hul veelsydigheid. Hulle in staat stel om aan te pas of jou posisie aan te pas volgens enige situasie wat ontstaan. Opsies kan as spekulatiewe of as konserwatief as wat jy wil wees. Dit beteken dat jy alles kan doen vanuit 'n posisie te beskerm teen 'n daling tot regstreekse verbintenis op die beweging van 'n mark of indeks. 13 Dit veelsydigheid egter nie kom sonder die koste. Opsies is kompleks sekuriteite en kan uiters riskant wees. Dit is die rede waarom, wanneer die handel opsies, sal jy 'n disclaimer soos sien die volgende: 13 Options behels risiko's en is nie geskik vir almal. Opsie handel kan spekulatiewe aard wees en dra aansienlike risiko van verlies. Slegs belê met risiko kapitaal. 13 Ten spyte van wat iemand vir jou vertel, opsie handel behels risiko, veral as jy nie weet wat jy doen. As gevolg hiervan, baie mense stel voor dat jy duidelik opsies te stuur en vergeet hulle bestaan. 13 Aan die ander kant, die geregtigheid van enige soort belegging plekke wat jy in 'n swak posisie. Miskien is die spekulatiewe aard van opsies nie die geval pas by jou styl. Geen probleem - dan hoef spekuleer in opsies. Maar, voordat jy nie besluit om te belê in opsies, jy moet dit verstaan. Nie leer hoe opsies funksie is so gevaarlik soos spring reg in: sonder om te weet oor opsies wat jy sal nie net verbeur met 'n ander item in jou belê toolbox maar ook verloor insig in die werkinge van 'n paar van die wêreld se grootste maatskappye. Of dit nou is om die risiko van buitelandse valuta transaksies te verskans of om werknemers eienaarskap in die vorm van aandele-opsies, die meeste multi-nasionale vandag gebruik opsies in een of ander vorm te gee. 13 Hierdie handleiding sal jou bekendstel aan die beginsels van die opsies. Hou in gedagte dat die meeste opsies handelaars het baie jare ondervinding, so moenie verwag om 'n kenner te wees onmiddellik na die lees van hierdie handleiding. As jy vertroud is met hoe die aandelemark werk Arent, check die Stock Basics handleiding. Teken in op nuus te gebruik vir die nuutste insigte en analysisIn die volgende 7 dae. Jy kan ook Vind die opsies handel stelsel wat Verdien My 39 op My Geld in net een jaar en jy kan dit volg in so min as 10 minute per dag (bewys getoon in die loop) sy vrye. xa0Just vul die vorm hieronder om te begin. Nadat jy aansluit, as jy nie meer wil hoor van my of strategieë te ontvang vir die verbetering van jou lewe, ek sal verwar word, verloor, en eensaam. Maar, as jy moet gaan, ek verstaan. Jy kan jouself uit die mailings te alle tye te verwyder deur te kliek op die unsubscribe skakel aan die onderkant van 'n e-pos stuur ek. So met dit uit die weg geruim, laat my met jou te deel. Hoe het ek ontdek hierdie formule. My studente is nie aangetrokke tot die Amerikaanse Droom dis is getrap deur die samelewing - dit is nie ons Amerikaanse Droom. Werk 9-5, bly vir naweke en twee week vakansies totdat ons gelukkig genoeg is om te bereik 65 en tree klink nie soos die lewe, dit klink soos 'n bestaande. Die Opsie Wins Formule sal jou wys hoe om af te kry thatxa040 jaar slaaf, red, aftree-plan. Ek onthou nog waar ek was toe die Opsie Wins Formule eerste om my aan die lig gekom. Dit was die somer van 2002 en dit was 'n warm vogtige dag in Richmond Virginia. Op daardie tydstip was ek 'n af en uit Real Estate belegger en ek het in innig my broer (ek gaan gebreek). Ek was by die huis luister na 'n conference call met my miljoenêr mentors. Hulle was sharingxa0 verskeie aftrede bloudrukke wat didnt vereis dat 'n miljoen dollar. Die oomblik wat hulle beskryf die planne vir my Ek onthou spring op en af ​​en skree. Ek knewxa0 Ek het uiteindelik ontdek die geheime om my vryheid xa0 (my broer het gedink dat ek my gedagtes verloor). Iets aan die brand gesteek in my gees en ek was aan die brand gesteek. Ek het nie meer om stres aboutxa0 nie met 'n miljoen dollar xa0and Ek het nou 'n plan wat meer haalbaar was en dit sou net neem my 5 jaar om te voltooi (so het ek gedink). Realisties dit het my 'n bietjie langer as wat ek was 'n idioot en het verskeie finansiële foute vroeg een. Ek het te gulsig nadat ek die krag van handel opsies sien. Maar terug na die storie. Na 10 jaar van die toets van hul idees om hul geldigheid te bewys ek uiteindelik bereik finansiële vryheid. Nou is ek nederig en geseënd om in staat wees om my benadering met mense soos jy te deel. In die Opsie Wins Formule Sukses Akademie leer ek studente die strategieë en benadering wat my toegelaat het om finansieel onafhanklik te word in my 30s. Toe ek in die vroeë 2012 het ek besluit om dit 'n stap verder en nie net hulle te leer, maar hulle wys. Ek het begin toe te laat studente te loer oor my skouer as ek hulle het, deur wat my mentor genoem: xa0 Die 5 Jaar Aftreeplan. As jy vul die onderstaande vorm in Ek sal aan jou stuur my vry 7-Dag Options Kursus sodat jy ook kan die krag van opsies trading. What die Heck is Opsie Grieke Opsie Grieke was die grootste pyn in my boude toe ek die eerste opsies handel ontdek ontdek . In die volgende video. Jy sal leer oor 'n opsies delta, gamma-, theta, vega, en Rho. Ja sy harde kern geeky dinge ha ha Die afrigting program is nou verander in 'n huis studieprogram. Vir meer inligting, deel van ons Trading stam. Leer hoe om voorraad opsies handel is hard genoeg en wanneer mense begin gooi terme soos Delta, Gamma, Theta, Vega en Rho in jou gesig, dit raak nog moeiliker. Vir opsies handel beginners, kan 'n duidelike begrip van hoe opsie Grieke werk baie ontwykend wees. Siek poging om die konsepte te vereenvoudig sodat jy ten minste 'n basiese begrip kan kry. Ten spyte van wat ander kan sê, kan jy nog steeds geld maak handelsvoorraad opsies, selfs as jy ten volle nie verstaan ​​die Grieke. Ek weet ek het. As jy meer gesoute geword het, kan jy 'n beter begrip te kry as jy so verkies om. Definiëring Opsie Grieke. Grieke is parameters in die formule gebruik word om opsie premies (die prys / koste van die voorraad opsie) te skep. Delta, Gamma, Theta, Vega en Rho is die vyf terme wat make-up die Grieke. Al vyf terme wat verband hou met 'n aandele-opsies prys of premie. Dit is die 5 wat as scenario so te praat. Byvoorbeeld: Wat gebeur as die voorraad styg in waarde met 3, hoeveel sal die prys van my voorraad opsie verandering (Delta) Voordat ek verder gaan, laat my die konsepte te definieer vir jou. Onthou, moenie bekommerd wees oor 'n pro in die Grieke. Lees net vir 'n basiese begrip. Watch Vandag se 01:00 Market Update Aangebied deur 30year Market Veteraan Adam Hewison Opsie Delta is 'n meting van hoeveel 'n opsies prys sal verander as die onderliggende aandeel beweeg op of af 1.00. Byvoorbeeld: 'n Delta van 50 (koopopsie) beteken dat die voorraad opsieprys / afname sal toeneem met 0,50 vir elke 1 gewemel van die aandele prys óf op / af. So as ek gekoop het 'n voorraad opsie vir 2,50 en die onderliggende aandeel styg in die prys met 1 dan my voorraad opsie in waarde sal styg tot 3,00. Opsie Gamma meet hoeveel die Delta / afname sal toeneem vir elke dollar die voorraad beweeg. Byvoorbeeld, Gamma is 1.2 en Delta is 50, dit beteken dat indien die voorraad beweeg in waarde deur 1 sal Delta verhoog 50-51,2. Opsie Theta kan jy weet hoe vinnig jou voorraad opsie waarde sal verloor as die dae gaan deur (dit nader verstryking). A Theta van 0,05 beteken dat die tydwaarde komponent van die opsie verloor 0.05 elke dag wat verbygaan. Die tempo van die prys verval versnel as die opsie benaderings verstryking. Opsie Vega kan jy weet hoeveel die voorraad opsieprys sal verander as die wisselvalligheid van die onderliggende aandeel veranderinge. Opsie Rho is 'n skatting van hoeveel die voorraad opsieprys sal verander wanneer rentekoerse verander. Rho is nie so dikwels gebruik as die ander 4, as rentekoerse hoef te verander baie dikwels. So in wese, die Grieke te meet hoe 4 verskillende faktore (verandering in voorraad prys, xa0interest koers, wisselvalligheid, tyd) sal beïnvloed die prys van jou voorraad opsie. Gehoor en probeer om terme soos Delta, Gamma, Theta, Vega verstaan, en Rho kan verwarrend wees en dikwels laat jou met die indruk dat opsies handel is net te moeilik om te leer. Ek hoop ek het gehelp om 'n paar van daardie frustrasie te verlig. Om handel waarskuwings, warm voorrade wenke en meer opleiding ontvang, net by die Opsie Wins Newsletter. Education Alleen Worth 1000 Jou webwerf is ter waarde van duisende dollars alleen vir net die enigste opvoedkundige gebruik. Die waarskuwings is super waardevol as dit bring aandag aan 'n bedryf wat nie my skandeerder getref. TSLA en APPL was twee groot kopvel ambagte twee weke in 'n ry. Jy klop dit uit die park met albei dié en ek wil u bedank vir diegene. Ek is tot 1310 Ek is baie konserwatief handel vir ongeveer 2 maande nou met OptionsElite verspreiding oproepe en net nagegaan my wins / verlies vir die tydperk. Na kommissies ek tot 1310 Hoekom is ek so opgewonde oor 'n relatief klein wins Omdat my vorige pogings om opsies my gehad teen 'n verlies en selfs erger, nie regtig verstaan ​​opsies in die algemeen. Dankie vir die maak van 'n groot omgewing vir opsies handelaars om saam te kom en te deel ervarings. Jou hulp was uitstekend Mark, ek het twee verspreiding koop verlede week, as 'n newbie, en was bang vir die dood. Jy het my aan die hand en lei my bekwaam deur die verkoop fase (in jou webinar). Jou bykomende hulp was uitstekend, en Irsquom uitsien na baie wat handel dryf as ek meer en meer van jou lesse, en jou chat sessies leer. Irsquom seker die meeste beginners soos mehellipbut jou raad maak dit makliker om te verstaan. En WOW het 'n groot wins te (2882). Dankie Paul S. jaymanwittFor die handelaars daar buite wat oor die leer om handel aandele of aandele-opsies is passievol. kom die trein met my op my pragtige huis in Santa Barbara, Kalifornië As dit nie moontlik is nie, ek bied een op 'n Online Opleiding via WebEx dat jy my unieke, kragtige metode sal leer uit die gemak van jou eie huis. Die opleiding dek alles wat jy nodig het om voorrade en voorraad opsies suksesvol handel te dryf en genereer konsekwent wins met vertroue. Dit is nie jou gemiddelde online streaming video-kursus, seminaar of kletskamer. Eintlik is dit die teenpool van alles wat. Hoekom Omdat jy dit nie kry opgelei om suksesvol te wees by iets hierdie waardevolle in 'n naweek of 'n video-kursus. Of deur die lees van boeke. As jy 'n trein op 'n met my, sal jy 'n mentor en professionele handelaar wat jy sal saam met vir die volgende jaar sal ek jou alles wat ek geleer het oor die afgelope 37 jaar handel te leer het. Ek sal julle op te lei, lei jou, en wees aan jou beskikbaar te vrae oor die volgende jaar te vra. Jy sal dan deel van 'n klein groepie van vaardige handelaars wat voortdurend poog om beter na hul handwerk te word. Jy sal ook toegang hê tot 'n Private Twitter bladsy waar setups en ambagte daagliks opgelaai deur myself en ander opgeleide handelaars in die groep. Dit is 'n innoverende manier om 'n handelaars opleiding voort te sit saam met toegang tot winsgewende setups op 'n daaglikse basis. Dit is nog nooit voorheen gedoen om my kennis. Die metode werk vir die dag handel, swaai handel, of langtermyn. Dit werk eintlik in alle tydraamwerke. - Michael (Austin, TX) Die aanvanklike opleiding vind plaas oor twee weke. Dit begin met 'n vier uur 1 sessie waar jy die eiendom metode sal leer, en dan oefen dit vir 'n week totdat jy dit ken. Dit gee jou die vermoë om te kyk na 'n grafiek en in 10 sekondes of minder, en weet of jy 'n opstel of nie. Volgende, sal jy leer waar risikobestuur, handelaar sielkunde, hoe markte regtig werk, en dan bind dit alles saam met real time praktyk met behulp van wat jy geleer is. Die ons beweeg op na die gebruik van verval datums en staking pryse op 'n wyse wat herhaal en effektiewe. Nadat jy die aanvanklike opleiding voltooi, ons gaan na die opleiding van 'n uur 'n week waar ons sal seker jou ambagte en jou opvoeding voort te sit. Onthou, ek ondersteun jou deur jou mentor vir die volgende jaar. Jy sal ook 'n skriftelike ondersteuning materiaal en natuurlik skyfies wat alles wat jy geleer het te versterk, 'n Risikobestuur Handleiding, en 'n Trade Meld sodat jy en ek kan op hoogte van jou vordering te hou. Die Stock Opsie afrigter opleiding is 'n omvattende handel plan wat manier maklik om te leer amp maklik om te implementeer. Dit bied 'n spesifieke manier om te betree en 'n bedryf te verlaat. Daarbenewens, dit gee jou 'n manier om die verlies wat is die sleutel tot suksesvolle handel te verminder. Ek raai jy die kursus as jy wil belasten jou-beurs. Tony A. (Evansville, IN) moeg om te probeer om die verkoop van opsies maak, Yster Condors en Getroud Plaas werk Probeer directional handel waar ons 'n lang trek in 'n bulmark en koop oproepe vir hefboom om te maksimeer wins. So stop op soek na die volgende aanwyser, die volgende seminaar, die volgende kletskamer, of die Heilige Graal jy weet nie die geval is bestaan, en gaan met die besigheid van die saak vir 'n lewe wat ek meestal leer swing handel, wat is my tipe handel, maar ek kan ook leer jy die dag handel of langtermyn (401K) handel. Jy moet die tipe handel styl wat by jou persoonlikheid pas, sodat ons opleiding is gebou rondom jou te identifiseer. Op Stock Opsie afrigter glo ons in die skep van 'n suksesvolle lewenstyl saam met die opwekking van winste Weereens, hoe ek verskillende 1) Ek is 'n professionele handelaar en ek handel elke dag vir 'n lewe Ek dont skryf boeke of seminare gee vir 'n lewe 2) Jy kan kom na my huis in Santa Barbara, Kalifornië vir opleiding, waar jy opgelei deur my, nie een of ander kontrak instrukteur wat dalk nie eens 'n professionele handelaar wees. 3) In plaas daarvan om jou te vertel hoe groot ek is, sal ek jou wys werklike handel stellings wat bewys ek weet hoe om aansienlike winste uit opsie handel 4) Ek bied 'n jaar van persoonlike ondersteuning vir my studente omdat ek regtig omgee oor hul sukses te genereer . 5) Ek het 'n bewese agtergrond in besigheid met 'n suksesvolle 30 jaar rekord gebou baie hoë einde duur droom huise vir 'n gelukkige kliënte. Jy moet hierdie kriteria gebruik om enige potensiële onderwyser, akademie, of seminaar / video-kursus wat jou geld StockOptionCoach 6 Februarie Market Update wil skerm: Ek sou sê die kans ten gunste van meer konsolidasie tot middel Februarie en dan 'n draai terug na ou hoogtepunte kan gebeur deur middel van Maart. Jy vasgespyker dit alles saam met jou woord: Dit is 'n bulmark Till dit is nie. Sergio J. (Florida) Vergelyk ons ​​enige van die ander webwerwe wat jy kan navigeer. Het hulle grootgeword het Jy moet eis om handel state sien uit almal wat jou hard verdiende geld te neem vir verhandeling onderwys Kan hulle wys jou vyf figuur dae en maandelikse hele rekening opbrengste in die driedubbele syfers wat ek kan en wil. Trouens, ek verlang dat jy my werklike handelsresultate sien voordat ek sal saamstem om jou te lei. Niemand anders doen dit So wanneer jy alles probeer het, kom ons sien. Of red jouself 'n berg van hartseer en vul die kontak inligting of kom na Santa Barbara, Kalifornië vir 'n besoek. Ons kan ook skedule 'n 20 minuut aanlyn WebEx vergadering waar ek N ca wys jou 'n demonstrasie van die opleiding, en 'n paar werklike handel state sodat jy weet Im 'n professionele opsie handelaar. Ek het my 10,000 rekening in 'n bietjie meer as 50,000 in ses maande met behulp van die metode wat ek geleer het uit my opleiding met die Stock Opsie Coach - Michael (Austin, TX) Trein met ons en jy sal 'n Mentor het vir 'n jaar, 'n professionele wat jy kan bel of e-pos as jy nodig het om te. T sy soort ondersteuning is ongehoord in hierdie bedryf, maar is sekerlik nodig. Ek weet eerstehands, as ek geld verloor totdat ek 'n Mentor ontmoet en ontvang professionele opleiding. Daarna het my handel nie net het deurlopend winsgewend, maar vir die eerste keer in my lewe was dit aangenaam te maak. Dit was 'n ongelooflike ervaring om werklik te handel sonder angs of vrees vir die eerste keer in my lewe. Danksy Coach Ek het 'n 4 koopopsie op Google verdienste en verkoop dit twee dae later vir 51 vir 'n 1175 terugkeer het in 'n Amazon 440 sit vanoggend by 1.28, uitklim teen 4 Waarom cant hulle almal so maklik - Raj (Baker, CA) as jy die trein met my, ek sal so verbind tot jou handel sukses as ek was om my myne wees. Kyk, dit is 'n harde, wrede feit dat 90 van die handelaars geld verloor. Maar dit is ook 'n feit dat 10 van die handelaars maak konsekwent geld, en 'n paar sal baie ryk te kry en al hul drome te bereik. As jy nog steeds dit lees, jy is in 'n klein, maar aanhoudende en toegewyde groep wat nie sal ophou totdat hulle slaag. Suksesvolle, gefokus, doelgerigte mense is aangetrokke tot handel opsies en het baie dinge in gemeen. Oor die algemeen, het hulle 'n sukses gehad op hul gekose beroep of eie hul eie besigheid, en het 'n paar diskresionêre inkomste om handel te dryf met. Hulle het waarskynlik 'n aantal boeke oor handel te lees, moontlik probeer om 'n kletskamer, geneem 'n video-kursus aanlyn, of deelgeneem het aan die neem van 'n seminaar. Hoekom has not Dit het gewerk vir 'n aantal redes, maar laat ondersoek 'n tipiese handel seminaar. Jy woon 'n naweek seminaar, versamel 'n notaboek vol inligting. net om te vind dat terwyl die opleiding klink goed tydens die seminaar, moet jy nog steeds nie om geld te maak en die opwinding dra af. Hoe gaan chat rooms waar feitlik al die handelaars is onopgeleide. Die persoon loop die diens weet of hy en al die lede uit te gooi genoeg ambagte, een van hulle is gebind om 'n wenner te wees. Maar wat van al die verloor ambagte en wat wil om te probeer en neem 20 of 30 ambagte per dag. So stop spandeer ure ontleding van kaarte in die nag net om te sien die teenoorgestelde gebeur die volgende dag. As alles wat ontleding en daaglikse skandeerders gewerk vir handelaars, sou jy nie kyk na hierdie site. En 90 van die handelaars sal nie geld te verloor. Maar hulle doen. Probeer iets nuuts waar ons jou leer hoe om die mark te volg deur volgende prys, en hoe om winsgewend setups te neem in reële tyd met streng risikobestuur. Dankie vir die Jesse Livermore kwotasie U My gestuur het 'n paar dae gelede. Im nog in NFLX 113 oproepe vir volgende week, het 10 kontrakte en rondom 300 op die oomblik. Gaan 'n groot handel wees vir my. Regtig my rekening gang kan - Dr. Mike (Minnesota) Om 'n vlieënier, kan ek jou vertel vir 'n feit dat die opleiding is aan my gegee, was deur 'n professionele en gedoen met verloop van tyd (40 ure) sodat ek kan veilig 'n loods vliegtuie. Dink jy jy kan na 'n video-kursus of 'n naweek seminaar wat ek gemaak het oor 62000 op twee PCLN ambagte in die 1ste twee maande nadat hulle die kursus te vlieg. Die eiendom metode was die vermiste bestanddeel in my handel. - Thoi D. (Des Moines, IA) Na 'n Mentor beteken dat jy sal nooit af geslaag om 'n assistent of amateur handelaar wanneer jy ondersteuning nodig het. Tydperk. Ek neem slegs op 'n beperkte aantal studente sodat ek die soort ondersteuning moet 'n student, terwyl groei in 'n suksesvolle handelaar kan bied. Ek is nie 'n opleidingskool, video-kursus verkoopsman, seminaar guru, of mark psigiater. Ek handel vir 'n lewe en net leer na-ure, en een van die redes is ek bied hierdie opleiding is as gevolg van die sogenaamde kenners ek gewaad deur toe ek probeer om te leer om winsgewend handel te dryf. Dus, kan jy my volg op Twitter StkOptionCoach waar ek 'n paar handel idees, bied nuttige wenke handel, of jy kan leer om jouself te handel en nie afhanklik is van iemand vir jou handel sukses. Jou keuse. 8203 inte gerus Vul 'n kontak vorm deur hier te klik of e-pos my by RandallStockOptionCoach 65279 Randall is baie passievol oor handel en onderrig. Dit is wonderlik om uiteindelik 'n mentor. Ek is baie dankbaar vir paaie gekruis met so 'n toegewyde onderwyser het. Stock Opsie afrigter leer jy hoe om dit te handel jy nie afhanklik is van iemand anders of 'n maandelikse diens. Dit is ideaal vir 'n verskeidenheid van vlakke, van beginners tot gevorderde. Ek het nou vertroue in myself as 'n wen-handelaar. - Pam (Chicago, IL) 65279 Vir dié van julle wat regtig wil om te slaag op handel, kom ervaar 'n nuwe manier om handel te dryf met behulp van 'n eenvoudige, herhalende metode om kaarte wat winsgewend setups sal produseer analiseer. Nadat jy hierdie metode leer jy sal nooit weer na 'n grafiek op dieselfde manier weer. Jy sal in staat wees om in 10 sekondes of minder om te besluit of te koop, te verkoop, of doen niks met enige voorraad, indeks, of futures grafiek wat jy kyk. Ek glo sterk daar is geen slegte handelaars, net onopgeleide handelaars wat nie oor die metode en die dissipline om suksesvol te wees in hierdie ongelooflike spel. Afrigter Randall is die soort afrigter wat leer gebaseer op dekades van successfu herhaal handel tegnieke in 'n eenvoudige en maklik om te volg formaat. Hes het my lewe verander in 'n paar kort weke, en ek kan nie bedank hom genoeg. Im gelukkig om aan te beveel sy dienste aan enigiemand gereed om beheer oor hul lewe te neem en begin om handel te dryf vir 'n lewe. Jou dankbaar student van Ca. - LLcooJ Die menslike natuur het ons altyd probeer om weer die wiel en as sulks het ons oor bemoeilik byna alles. Maar dit nie die geval help om handel suksesvol Leer om die tegniese kant sowel as die geestelike kant te bemeester en op ambagte in 'n ontspanne, gemaklike manier sonder stres. Glo dit of nie, dit is eintlik moontlik, en hierdie metode is maklik om te leer en kan toegepas word op die dag handel, swaai handel, en al die tyd rame. 65279 Dit opvoeding kan nie vergelyk met enigiets wat ek nog ooit gesien nie. Hoekom jy goed kan vra, is dit een-tot-een om mee te begin, en ek dink dit is die beste. Ook Coach is 'n suksesvolle handelaar verby op sy kennis te is studente. Ek voel na my vier sessies met Stock Opsie Afrigter ek meer oor handel opsies weet as wat ek kon leer op my eie of uit enige ander bron. Dit is by verre die beste manier om te gaan as jy op soek is suksesvol by handel opsies te raak. - George (Los Angeles) Warren Buffett het gesê dat dit die beste: Ons hoef nie te slimmer as die res is. Ons moet meer gedissiplineerd dat die res geword. In handelsvoorraad en opsies, wat beteken 'n handelaar moet 'n metode wat hy maklik kan verstaan, wat konsekwent werk om te wen ambagte te genereer, en een wat oor en oor kan herhaal word leer. Voeg in risikobestuur en jy het 'n wen-handelaar. As jy die risikobestuur Ek leer volg, sal jy leer om klein verliese lief en jy sal nooit weer blaas 'n rekening. En terwyl ons leer hoe om voorraad opsies handel, my metode kan ook maklik toegepas op aandele. 65279 65279 Jy word geleer 'n spesifieke metode. Dit word gedefinieer risiko, swaai handel met aandele-opsies. Jy weet wat om te kyk en wat om te doen, maar dit is altyd aan jou om dit te doen. Daar is genoeg tyd vir vrae te vra en te leer hoe om die metode te handel. Die opleiding modules is goed beplan word sodat die stelsel leer jy, en in die 2de sessie word die student eintlik pluk uit die setups met Randall bevestig wat jy gesien het, sodat jy selfvertroue in die erkenning van die opstellings. Die laaste twee sessies is gebou op risikobestuur, hoe die markte werk en hoe om jou brein te voer wanneer die handel. Ek het eintlik voel dit is die belangrikste - Dr. Mike (Minnesota)


No comments:

Post a Comment