Friday, October 21, 2016

Forex Fms

VT Trader: Die Gevorderde Forex Trading Platform CMS Forex bied toegang tot die nuutste uitgawe van die gevorderde forex platform, VT Tradertrade 2.0. Sy omvattende kartering pakket sport 'n doeltreffende en intuïtieve met 'n verskeidenheid van maniere om persoonlik te organiseer jou werkspasie. VT Tradertrade 2.0 bied ook 'n uitgebreide arsenaal van fundamentele en tegniese hulpbronne vir analise van die mark. Check uit sommige van die onderstaande funksies. Grafiek gebaseer handel VT Trader 2,0 kan jy direk kompromis die Forex kaarte. Jy kan jou posisie visueel te volg, maklik stel tot stilstand kom en perke en sleep om hangende bestellings te verander, terwyl die fokus op jou tegniese ontleding en forex strategieë. Aanpasbare interface Organiseer en rangskik Forex kaarte om jou handel styl aan te pas. Jy het die vryheid om oortjies te benut, te reël kaarte langs mekaar, gebruik vryswewende kaarte en outoversteek vensters. Wat ook al jou forex styl, VT Trader 2,0 kan jy die koppelvlak aanpas enige manier wat jy wil. 110 tegniese aanwysers VT Trader maak dit maklik om handel te dryf af tegniese aanwysers. Van 'n eenvoudige aanwysers soos bewegende gemiddeldes, Bollinger Bands en Stochastics, na die meer gevorderde seuns loop soos Ichimoku Kinko Huo, sy vol VT Trader 2,0. Jy kan selfs skep en stoor jou eie tegniese aanwysers of uitvoer om hulle te deel met ander handelaars. Sien waarom tegniese handelaars verkies VT Trader 2,0 Die 12 Minute Oriëntering ten opsigte van VT Trader 2,0 Check uit ons 12-minute video om alles wat jy nodig het om te weet oor VT Trader 2,0 leer. Aan die begin handel Forex vandag met VT Trader. Start Jou Trading Dag Lees die Fundamentele Market Service Belê net 10 minute elk oggend voor jy jou handel dag begin, en jy sal 'n duidelike, bondige prentjie van die belangrikste ontwikkelings wat vandag handel kan beïnvloed. Die daaglikse e-pos nuusbrief (Maandag tot Vrydag oggend) is direk gestuur na jou posbus en sluit in: 'n bondige en objektiewe oggend kort om jou handel dag begin. 'n herhaling van wat oornag gebeur. 'n aanduiding van die vooroordeel gaan in die ope. Finansiële en kommoditeitsmarkte agenda. met betrekking tot: VS Stock Market VS Rentekoers mark forex mark Ru-olie Metals Graan Vleis en softs Jou Daily FMS is tydige, toekomsgerigte en un-bevooroordeeld, en dit help sien jy die faktore wat vandag die prys aksie kan beïnvloed. Eenvoudig gestel, jou daaglikse e-pos berei jou voor vir die gebeure kom in die handel dag. Gebruik die inligting om jou te help voor te bly van die markte inligting, sodat jy gewoond blinde eensydige wees. Fundamentele Market Service (FMS) Weeklikse PDF Verslag kwel elke Vrydagoggend hierdie PDF is gelaai met fundamentele grafieke, tabelle en in-diepte fundamentele analise. komplimenteer jou Tegniese Trading met 'n objektiewe siening van die mark houding vorentoe beweeg FMSs eksklusiewe Fundamentele Outlook en Directional mening oor elkeen van die markte. 'N Soliede idee van die mark rigting en wat beweeg elke mark. 50 unieke fundamentele grafieke en tabelle: verdienste, inflasieverwagtinge, verwag rentekoerse, Amerikaanse handelstekort VSA petroleum voorrade en raffinadery bedryfstelsel koers, OPEC produksie goud grondbeginsels en ETF Holdings koper pakhuis voorraad vraag / aanbod tafels en voorrade te gebruik verhoudings vir die graanmarkte graan uitvoer syfers vraag / aanbod grafieke vir die beeste, hog, katoen, suiker, koffie en kakao markte. Kopiereg afskrif 1934 - 2016 deur CRB, 'n Barchart Company. Alle regte voorbehou. 209 W. Jackson Blvd. 8226 Suite 200 8226 Chicago, Illinois 60606-6940 8226 USA Phone: 800.621.5271 of 312.554.8456 8226 Faks: 312.939.4135 8226 E-pos: infocrbfmsPrime FMS bedrogspul waarskuwing Het jy 'n internasionale erkende beroep op my sel van Hong Kong. Ek didnt haal natuurlik. Besluit om 'n bietjie navorsing te doen en uitgevind die getal behoort aan hierdie kak vlekke www. primefms / huis Eerstens Ek het geen idee gehad wat dit is en ek havent beslis hulle my besonderhede gegee oor te skakel nie. 'N bietjie van verdere ondersoek op my vriend Google en daar is 'n baie poste / bladsye waarsku om weg van hierdie ouens bly. Huishoudings tot hul ou truuks, nie om jou te laat geld onttrek ens Posted net in geval iemand was hulle oorweeg. Aangesluit November 2014 Status: Junior Lid 1 Post Hi almal, ek is net skryf om die verklaring van Laudkaems26 bevestig, het ek 'n oproep van Frankryk, primefms, en na hulle ingebruikneming Ek ruik 'n vis so ek het 'n bietjie navorsing. En kyk ek gevind 'n paar blogs ens kla oor primefms. My tweede kontak ek het vir hulle gesê hulle was 'n las van skurke en hy het toe agressif so ek sluit mt selfoon. Hy het probeer bel terug, maar ek didnt antwoord, maar hy het vir my 'n baie onvriendelike boodskap, bewys my reg. Youve is gewaarsku, wegbly van primefms geword November 2014 Status: Junior Lid 1 Post Ek het 'n oproep van primefms gister ook en ek vermoed hulle is bedrogspul. Hulle hou op roep my, maar ek het Thier oproepe te ignoreer. Aangesluit November 2014 Status: Junior Lid 1 Post Hi Guy, kry ek 'n koue roep van 'n man met die naam Sam Beck van Hong Kong nommer. 852 5808 7227. Hy het my vertel oor belegging program met hul professionele makelaars wat kan opgevoed en jy leer hoe om vis te vang en op dieselfde tyd maak belegging vir jou met 'n hoë suksessyfer. Na baie gesprek met hom en die VIP bestuurder. Ek sit in totaal van USD15,000 met die maatskappy. Later, toe die gesprek oor was, het ek blaai al die webwerf en vind baie twyfel. Google en vind dit meer twyfel oor bedrogspul verslag. Die Live chat en Hong Kong kontak was almal werk nie. E-pos Sam vir navraag aangaande rekening saak, het hy terug. Maar ons Ek het vir hom gesê om die kredietkaarttransaksie hy versekering gee dat die maatskappy is betroubare te kanselleer en dit sal alles reg wees en nie antwoord my versoek vir my fonds onttrek of kanselleer my transaksie. Van hier het ek geweet ek het Scam was. Roep my Bank kredietkaart maatskappy om 'n klag terug te doen, maar hulle het geweier my versoek en net saamstem n vervanging van my kaart en Ek het vir hulle gesê 'n polisie-verslag het die lêer in die rigting van die maatskappy was. Kry baie teleurgesteld met banke, hoekom hulle Arent te help om al die onwettige daad stop Maar geld verlies was 'n ander dinge. Gehoop om hierdie boodskap te slaag, sodat ander sou bedrogspul nie weer deur so 'n handeling. Kommersiële lid geword Desember 2009 2370 Posts Ek sluit my selfoon vir weke nou gebruik hulle verskillende getalle en is proffisional swendelary wees ware van hulle fokus terwyl ontspanne te sien beter geword Augustus 2010 Status: Lid 1 Post Hi, ek belê 250 in hierdie maatskappy op Oktober en nou het ek meer as 1900, so ek probeer om te onttrek 900 op volgende week sal ek meer inligting oor hierdie geval skryf. Aangesluit Januarie 2015 Status: Junior Lid 1 Post Hi, Eerste FMS is bedrogspul. Ek verloor USD 18.150 / - Ek het al die feite en syfers met my. Ek het e-pos aan die Jordaan gestuur vir terugbetaling en nie om 'n bedryf onder my rekening oop te maak, maar nog steeds oop hulle die ambagte. En al die geld is weg. Hulle het meer as geld uit my rekening sonder my toestemming en hulle hoef nie enige getekende dokumente van my vir daardie deposito. Eendag het 'n man naam Tony Webber het my, en het my gevra om 'n rekening oop te maak met die Eerste FMS. stating sy die mees professionele maatskappy. Weens 'n gebrek aan kennis en ervaring in die handel, Ek maak 'n rekening met hulle in Augustus 2014 'n man met die naam Jordaan Rice het my as my rekening bestuurder en het my gevra om geld te belê in verskillende ambagte. Soos ek was in 'n leerfase, ek het sy advies en begin belê. Na twee tot drie maande van die saak, ek belê sowat USD 18K. My rekening was by dollar 25k insluitend verdien wins en bonus. Ek vra die Jordaan vir terugbetaling van USD 5000 / - en die probleem begin. Al die skielike verdwyn hy. Hy opgehou beantwoord my e-pos. Geen oproepe. Geen updates. Ek het versoek vir die terugbetaling. Maar reaksie van hulle. Eintlik wat gebeur het. Op 'n dag, Jordanië oopgemaak 'n paar groot handel onder my rekening. Sonder my toestemming of toestemming. Die handel was so groot vir my rekening, wat my rekening hou met die verlies nie kan volhou en het op 'n dag gesluit. En al die geld is weg. Hulle het my nooit genoem, geen e-pos gestuur is ten opsigte van die handel. So sonder my toestemming hulle werk my rekening. Dit is bedrog. Hierdie maatskappy is 'n bedrog. Wat Jordaan het - - Geopen Handel met my toestemming of toestemming. - Ek het hom bemagtig om my bankrekening te debiteer met dollar 3000 / - maar hy het dollar 7000 / - - Hy doelbewus oop groot handel en as ek nou het om te weet, dat al ons verliese is wins vir hulle. - Hy het belowe om my geld en wat hy nooit gedoen het terugbetaal. Nadat ek my geld verloor, ek het om te weet oor hierdie webwerf van my vriend. Ek gepos kommentaar oor PRIME FMS op Forex Vrede Army. En raai wat ek 'n oproep van Prime FMS ná twee maande. Nou 'n nuwe persoon met die naam van Dalio Ray het my. Hy het my gevra om my klagte van hierdie webwerf terug te neem en hy is gereed om my geld terug te gee nie. En ook gesê dat mnr Jordaan was 'n bedrieër en sy makelaar lisensie gekanselleer. Hy het gesê dat die Eerste FMS is 'n baie groot maatskappy met dollar 20 miljard bates. Hy het my gevra om my bankbesonderhede vanwaar die betaling gemaak is voor te lê, en hy sal die onderskeie bedrae in my rekening betaal. Ek die vereiste besonderhede ingedien om hulle by e-pos ray. dalioprimefms nou weer hierdie man is verdwyn. En 'n nuwe mens is bel my weer te belê met die Eerste FMS, vergeet wat gebeur het in die verlede. Hy sal my help om wins te verdien en my te help om die verlore geld te verhaal. Ek wil om te verstaan, waar ek klagte kan indien teen hierdie maatskappy Wat alle wetlike stap ek teen kan neem, is bedrog maatskappy. Dit PRIME FMS is BEDROG Company. Persoon wat betrokke is - Tony Webber, Jordanië Rice, Jake, Dalio Ray, Cristina Alesci. (Nie van die persoon enige Linkedin, Facebook, Twitter en 'n maatskaplike rekening) Die altyd bel vanaf dieselfde nommer - 00442031500378/0061280152342 (wanneer jy 'n beroep op hierdie nommer dit reël sal nie verbind.) Die webwerf is PRIMEFMS - Hierdie maatskappy is webblad is onder Wgr Pro Capital UK Ltd, wat besit word deur die Israeliese. Alle daar globale kantore soos per die webwerf, is vals. Alle telefoonnommers die is vals. Aangesluit Januarie 2015 Status: Junior Lid 4 Posts l is ook een van die slagoffers en het 'n baie hoë verliese. Net soos almal van julle het beskryf en daardie name genoem is vertroud. l het hierdie gebring tot FCA (finansiële gedrag gesag), die Verenigde Koninkryk, wat hulle beweer die maatskappy het die wet wat hulle moet gereguleer word, maar is nie geregistreer gedryf. FCA sal verdere optrede op hulle te neem en ook my aangemoedig om 'n actionfraud verslag aan die polisie wat l moes maak. l stel sal jy dien die verslag aan. www. actionfraud. police. uk wat FCA my gegee het. die polisie sal ondersoek en neem die nodige kriminele optrede. Aangesluit Februarie 2014 Status: Lid 141 Posts Im in die verkeerde besigheid, ek het nooit besef so baie mense kan so liggelowig wees. Ten minste sal jy al kry jou geld terug as jy die Nigeriese lotto wen. quotRisk kom uit sonder om te weet wat julle doing. quot - Warren Buffett geword Augustus 2014 Status: Junior Lid 2 Poste Dit alles begin in Oktober-14, ek oopgemaak een rekening op Primefms met 1500Usd. Ek het 'n paar mooi winste en nou het ek 9174,66Usd met my wins. Ek is gekontak deur 'n man met die naam Ben Giani en hy het ons vertel dat baie beter sou wees om 'n groter nodig en dit sal meer geld in dit. Ons, ek en my vrou besluit om rekening nymber 2 oop met 20000Usd op 21Nov-14, vandag het ons op daardie rekening 36217,71Usd insluitend wins. Totaal dat ons op hierdie twee rekeninge, is 45392,37Usd. Ek het kontak gehad met 5 differnt mense op die maatskappy, ben. gianiprimefms en jennifer. yangprimefms en michael. kulakovprimefms en cristina. alesciprimefms en laaste ray. dalioprimefms. Dit was voordat chrismas toe ek sien dat ek is scammed deur PrimeFMS. Ek was in kontak met my plaaslike bank en hulle het vir my gesê dat die rekening wat ek geld deponeer om te gaan na 'n private rekening in die Verenigde Koninkryk te rekeningnummer 4572410000006614. Nou is alles begin met 'n gemors wees, ek tryed om geld, maar niks uitloop onttrek, ek het ten minste 20 withdrawal prosseses maar niemand was in kontak met my. Primefms nie e-pos die telefoonlijn het nie gewerk nie beantwoord en alle mense op die ondersteuning het niks te beantwoord. Suddently verlede week 20150113 Ray Dalio die groot baas het my gebel en vir my gesê dat daar 'n groot probleem om my geld terug te trek. Hy het aan my verduidelik dat ek 'n kontrak met London aandelebeurs vir 1 jaar tot 20151121. Dit beteken dat ek nie in staat is om my geld te trek vir 'n jaar sal wees. Almal wat ek vroeër gepraat met hartseer vir my dont worry jy kan jou geld op enige gegewe tyd wat jy wil onttrek. Niemand het my vertel dat ek 'n kontrak en ek het gesê Ray Dalio vir my die kontrak te stuur, maar hy hoef stuur nie. Wat ek nou in kontak met die plaaslike polisie in die Verenigde Koninkryk, Moscov, Hongkong gewees het. Ek het al die inligting stuur hulle oor hierdie insluitend e-pos accountdetails persone wat ek in kontak met alles gewees. As hulle dit nie laat my die geld wat ek sal gaan na die hof in hierdie lande en dagvaar die maatskappy of die mense wat betrokke is onttrek. Ek wil ook gaan om forexfactory en forexpeasearmy en almal self vertel regoor die web om weg te bly van PrimeFMS. Hulle sal jou geld te neem en jy hulle nooit weer sien nie. Voel asseblief vry om ons te kontak ons ​​vertel die ware Leif Hoffner bygghoffagmail telefoon 46731553344 Inga-Lena Hoffner ingalena. bgmail Aangeheg Images (Klik om te vergroot) geword Februarie 2015 Status: Junior Lid 1 Post Ek wil graag almal hier te bedank wat bygedra het tot hierdie waarskuwing. Ek het op hierdie forum via Google na 'n gentleman met 'n nie-Britse aksent genoem van 'n aantal reeds gelys here00442031500378. My interaksie met hom is hier gelys. lyk asof hulle dieselfde draaiboek. Ek het vir hom gesê dat ek die aanlyn resensies oor primefms sal check voor te belê en sy reaksie was soort van ongemaklike en hy het gesê quotonline resensies kan beide goeie en badquot wees. Na die oproep het hy vir my hierdie e-pos Im bly dat ek daarin geslaag om u ten minste verduidelik die algemene idee van die Forex mark. Na aanleiding van ons gesprek, Im stuur jou inligting oor ons maatskappy. Laat ons onsself aan u bewys. Ons is baie vertroue in ons vermoëns om resultate te bring. Vir enige vermiste skakel in die vloei van inligting wat jy nodig het om te begin, voel vry om in kontak met my. Soos jy sal sien op ons webwerf, bied ons 20 addisionele fonds van ons kant, maar tot op die laaste verhandelingsdag van Februarie (vandag) kan ek jou 50 (1000 1500. 2000 3000 en so aan) aan te bied. Selfs as jy net 'n rekening vandag oop en befonds dit later op volgende maand, sal die stelsel dit te erken as Februarie, en ek sal in staat wees om die 50 kapitaalrisiko bygevoeg goedkeur van ons kant. Is jammer Ben, Ill nie by jou maatskappy in hierdie tyd as dit 'n betroubare naam nog nie die geval gebou op die Internet. Dankie almal vir die waarskuwing my oh hulle het 'n baie van ons uit die wk4rs Hulle het 900 uit ons en ons woed hierdie ouens is reeds aangebied deur GoDaddy en ons berig dat hulle die misbruik dept wat besig is met complaint. ic3.gov/ die valse bedrog maatskappy geregistreer WGR Pro Capital UK Ltd is 'n Private Beperk maatskappy geregistreer op 16 Desember 2014, ongeveer 2 maande gelede. Is dit jou maatskappy Bevestig eienaarskap op hierdie bladsy te werk. Sleutel Data Company Name WGR Pro Capital UK Ltd Naam Variasie WGR Pro Capital UK Limited Status Active Kategorie Private Beperk Maatskappy Maatskappy nommer 09356619 Geregistreerde Adres 129 Stasieweg Londen Hendon NW4 4NJ Land Oorsprong Verenigde Koninkryk Oprigting Datum 16 Desember 2014 Company Age 2 maande www. primefms / adres is aan die onderkant met die maatskappy se naam Gerapporteer om Britse bedrog dept: Aksie bedrog Polisie Verenigde Koninkryk Hopelik GoDaddy sal hulle neer gou neem. Hulle het aanlyn 10 maande en geregistreer is vir 5 jaar, sodat hulle van plan is om rond te hou vir 'n rukkie sien al die besonderhede is daar hier: Duur lesse learned. Treasury verslag Tariewe van Exchange Let wel. Die Buro van die fiskale Service bied huidige en historiese wisselkoers inligting. Ons kan nie raad oor of hulp met, belê in buitelandse valuta. Verslag Beskrywing: Hierdie verslag bied wisselkoers inligting onder Artikel 613 van die Publiekreg 87-195 gedateer September 4, 1961 (22 USC 2363 (b)) wat die Sekretaris van die Tesourie enigste gesag gee om die wisselkoerse vestig vir alle buitelandse geldeenhede of krediete deur alle agentskappe van die regering berig. Die primêre doel is om te verseker dat buitelandse valuta verslae wat deur agentskappe stem ooreen met gereeld gepubliseer Tesourie buitelandse valuta verslae met betrekking tot bedrae vermeld in buitelandse valuta-eenhede en Amerikaanse dollar ekwivalente. Dit dek alle buitelandse geldeenhede waarin die Amerikaanse regering 'n belang, insluitend: kwitansies en uitgawes, toegeval inkomste en uitgawes, magtigings, verpligtinge, debiteure en krediteure, terugbetalings, en soortgelyke omgekeerde transaksie items. Uitsonderings op die gebruik van die verslagdoening tariewe soos uiteengesit in die verslag is: versamelings en terugbetalings word ter waarde van bepaalde tariewe deur internasionale ooreenkomste stel, doelskoppe van een buitelandse valuta in 'n ander, buitelandse valuta verkoop vir dollars, en ander vorme van transaksies wat dollar krediet. (Sien Deel I Tesourie Finansiële Handleiding 2-3200 vir verdere besonderhede.) Dit kwartaallikse verslag weerspieël wisselkoerse waarteen die Amerikaanse regering buitelandse valuta kan bekom vir amptelike uitgawes soos gerapporteer deur disbursing beamptes vir elke pos op die laaste besigheidsdag van die maand voor die datum van die gepubliseerde verslag. Voorbeeld: Die kwartaallikse verslag op 31 Desember sal weerspieël wisselkoerse deur disbursing beamptes as van November 30. berig As die huidige pryse afwyk van die pryse in hierdie verslag met 10 persent of meer, sal die Tesourie wysigings aan hierdie kwartaallikse verslag uit te reik. Wysigings sal ook uitgereik word aan die vestiging van nuwe buitelandse geldeenhede te weerspieël. Om te verseker dat alle verslae word teen eenvormige wisselkoerse, moet alle Amerikaanse regeringsagentskappe hierdie koerse gebruik, behalwe soos hierbo, om buitelandse valuta's transaksies dollar ekwivalente omskep en aan ons gerapporteer vanaf die datum van hierdie verslag en vir die daaropvolgende drie maande . Sedert die wisselkoerse in hierdie verslag is nie huidige wisselkoerse, moet hulle nie gebruik word om waarde transaksies wat dollar krediet. UpdatesIB Program Wat is 'n Bekendstelling Broker 'n Bekendstelling Broker is in wese 'n entiteit (individu of maatskappy) wat kliënte verwys na makelaars forex. Die Bekendstelling Broker (IB) vennootskap program is ideaal vir individue en instansies wat wil pitte inkomste te verdien deur die regie van nuwe kliënte om ons gelisensieerde vennoot makelaars. Die pitte inkomste plan wat ons aanbied is uiters mededingend en is gebaseer op die handel aktiwiteit van die kliënte wat BRe verwys na ons gelisensieerde vennoot makelaars. 'N Mededingende kommissie plan vir beide individue en instellings Dit laat BRe om heeltemal te fokus op hul besigheid en verdien pitte inkomste. Ons IB program is gratis om aan te sluit en kan bewys om 'n winsgewende besigheid al wat jy nodig het, is die entoesiasme en motivering om nuwe kliënte te stel aan ons gelisensieerde vennoot makelaars wees. Bekendstelling Broker voordele: Daar is sekere voordele wat ons IB van hierdie program sal kry. Ons mededingende en stygende kommissie program kan help om die bou van ons IBrsquos loopbaan in forex bedryf. Dit beteken dat die meer kliënte jy verwys, hoe groter jou inkomste potensiaal. Intussen sal ons deursigtige en buigsame betalings maak seker ons IB betaal uit die heel eerste handel 'n kliënt maak en trek hulle pitte inkomste enige tyd wat hulle wil. Geen beperkings op wanneer of hoeveel jy kan trek. Anders as dit, maar ons verskaf volledige deursigtigheid en 24/7 toegang tot eie handel rekening. Dit kan nie toelaat dat ons IB om hul verdienste te sien en te genereer rekeningstate enige tyd wat hulle wil. Ons bied ook 'n wye verskeidenheid van bemarking materiaal soos baniere, handel modules, groeperings en ens Ons uitstekende back office en handel ondersteuning sal goeie diens voorsiening te maak vir jou kliënte elke keer. kopieer 2015 Fmsplus. Alle regte voorbehou.


No comments:

Post a Comment