Tuesday, October 4, 2016

20 Pips A Day Forex Aanwyser

Die ongelooflike scalping stelsel bestaan ​​uit 2 bewegende gemiddeldes met 'n groen / rooi tendens bars aanwyser. Ons koop trek rug in 'n up tendens, terwyl die verkoop retracements in 'n down tendens. Ons hou ons risiko so laag as moontlik met hierdie stelsel. Hou dit eenvoudig: ons teiken 20 pitte op elke handel. Geen sleep stop Aanwysers: 5 tydperk eksponensiële bewegende gemiddelde, 200 tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde, FXprimeV2Final-JE voorkeur tyd raam (s): M1 Trading sessies: Londen en die VSA gewenste valuta pare: GBP / USD, EUR / USD, GBP / JPY, EUR / JPY, AUD / USD, USD / JPY (medium tot hoë wisselvallige pare) voorbeeld: GBP / JPY 1 Min kaart in hierdie voorbeeld, 5 lae risiko verkoop ambagte gelei tot 100 pitte totale wins in net een handel sessie. Let op hoe ons verkoop hou tydens die GBP / JPY verslechtering neiging. EMO 5 kruisies SMA 200 van onder (up tendens) There8217s 'n beduidende gaping tussen die EMO 5 en SMA 200 (vermy plat markte) FXprimeV2Final-JE tendens bars aanwyser groen kleur (van swart na groen of rooi na groen) GT Inisieer Koop handel . Stop Loss: 1 pit onder die mees onlangse swaai laag. Afrit strategie. Verlaat die handel vir 20 pitte. EMO 5 kruisies SMA 200 van bo (af tendens) There8217s 'n beduidende gaping tussen die EMO 5 en SMA 200 (vermy plat markte) FXprimeV2Final-JE tendens bars aanwyser rooi kleur (van swart na rooi of van groen na rooi) GT Inisieer Sell handel . Stop Loss: 1 pit bo die mees onlangse swaai hoog. Afrit strategie. Verlaat die handel vir 20 pitte. Awesome 20 Pips Wins Eenvoudige Forex scalping stelsel. 7.2 uit 10 gebaseer op 25 graderings Related Posts: Aflaai Forex Analyzer PRO vandag gratis Brand New Forex System Met Super akkurate en vinnige seine genereer tegnologie. Forex Analyzer PRO genereer koop en seine te verkoop op jou grafiek met akkuraatheid laser en nooit REPAINTS tot 200 Pips elke dag koop en verkoop Forex Seine Gevorderde Daily omvang verklikker E Mobile Trading Alert Geen oorverf of nalopend Ons respekteer altyd jou privaatheid op Dolphintrader. FOREX strategieë Forex strategie, Simple strategie, Forex Trading strategie, Forex skraping Forex strategie 17120 punte in 'n day187 kan altyd verdien 20 pitte per dag 8212 dit kan regtig jou in staat stel om te leer hoe om te verdien op Forex elke dag werksweek. Dit forex strategie gewerk vir jare, so ek dink nie sy het 'n neiging om op te hou werk in die nabye toekoms, maar alles moontlik 8230 So Algortm handel forex strategie 17120 punte in die day187: 1. Tyd werk op die forex strategie net 8212 ná 11:00 GMT. 2. Voordat jy begin handel wat jy wil kalender forex nuus sien en kyk of daar enige belangrike nuus geskeduleer vir hierdie dag. 3. As die opbrengs van belangrike gebeure is nog steeds 8212 wat oop handel is net ná die nuus. 4. As daar geen belangrike nuus is nie, dan is die handel moet wees om 12:30 GMT. 5. Om dit te doen, stel die grafiek bewegende gemiddelde 8212 SMA met tydperk 20, en forex aanwyser 8212 Momentum 5 (hierdie forex aanwysers is standaard-aanwysers vir MT4). 6. Tyd interval 8212 30 min (M30), die geldeenheid paar 8212 enige. maar beter GBPUSD, USDCAD, of enige vysokovolatilnaya. 7. Maak 'n deal te koop 8212 as die kers sluit en bly bo die 20 SMA, en Momentum is bogemiddeld. As die prys gestyg en gebly onder die bewegende gemiddelde van 20 SMA, en Momentum is onder die gemiddelde 8212 'n ooreenkoms oor oop verkoop. 8. Sit Teyk-winsgewende 8212 ten minste 20 pitte. maar ek sou beslis aanbeveel met behulp van 'n volgkeerverlies op 'n reis of 'n standaard terminaal vir die herrangskikking van die einde toe bereik 10-15 punte 8212 op nul. en dan neem 30-50 van die transaksie met wins-20- 30 punte, terwyl die oorblywende 70-50 treylinguete. terwyl wins kan bereik garazdo meer as 20 punte 9. keerverlies is dieselfde 8212 kan jy 20 pitte (onmiddellik ingestel op die opening van die saak transaksies) sit of jy kan vir Bewegende Gemiddeldes, of 'n hoë (of laag) die laaste kers stel , wat die verskuiwings gekruis (SMA 20). 10. Wees verdag as die prys na die opening van 'n handelsooreenkoms 20 SMA kruise en sluit dit, jy nodig het om die winskoop Dit forex strategie aangewend kan word om 'n ander tyd interval onmiddellik te sluit as tydens die handel daar genoeg wisselvalligheid in die buitelandse valuta mark. Ek het hierdie strategie, forex gekies Amerikaanse sessie, soos naam daarop is byna altyd 'n sterk beweging in die mark gesien, maar op versoek kan dit goed en op die Europese session. Trader-Info gebruik - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex skraping Systems - Forex outomatiese Kyk na hierdie forex scalping handel stelsel forex kan een van die mees risiko beleggings wat bestaan, die mees winsgewende en die mees onvoorspelbare geklassifiseer. Bogenoemde is die rede waarom die term Heilige Graal word beskou as 'n mite as die meeste buitelandse valuta handelaars glo die forex stelsel van handel forex sonder Swaar risiko, vrees en angs nie bestaan ​​as gevolg van mislukkings ervaar terwyl hy probeer baie forex metodes in die verlede. Ek glo moeilik maak, is 'n relatiewe term onmoontlik bestaan ​​nie en mislukking is nooit 'n mislukking totdat jy besluit om nie weer te probeer. Teen die tyd dat jy klaar met hierdie verslag, kan sien of jy sal met my saamstem dat - 'n Heilige Graal Bestaan ​​- Die Heilige Graal is gevind - Die Heilige Graal is nie eens 'n stelsel, is daar verskillende benaderings tot dit - (Dit klink dalk snaaks) die ontdekking van die Heilige Graal mag wees deur middel van 'n kind nie 'n forex professionele. Voordat verder lees asseblief weet dat hierdie forex scalping handel stelsel vereis dissipline, en geloof. sluit nooit 'n posisie voor die teiken bereik. En hou in harmonie met God, die Almagtige, Hy is die een wat die scalping stelsel aan my geopenbaar, die meester minder van alle forex geheime. Hierdie Handleiding is toegewy aan God, die Almagtige, Die Heilige Gees en Jesus Christus die Seun van God. Die forex scalping handel stelsel Verduidelik die forex beweeg in tendense, kan die tendens wees lomp (up-saal), lomp (af-saal) of horisontale (sywaarts). Die benadering van hierdie scalping handel stelsel gee nie om watter rigting die prys wil beweeg, dit is meer bekommerd oor die maak van 'n min. van 40 pitte per dag van die aanlyn forex mark verhandel. By die gebruik van hierdie forex scalping sagteware die konsep is jou sukses is nie in die aantal pitte wat jy maak, maar in die volume wat jy in geloop. Ander aanhangsels wat kom met hierdie handleiding is 1. Deurlopende outomatiese spilpunt sakrekenaar (wat werk op Meta Trader platforms net) . 2. Meng forex daaglikse reeks sakrekenaar, Gemiddelde weeklikse reeks sakrekenaar en Gemiddelde maandelikse reeks geldeenheid sakrekenaar (Werk ook op net Meta Trader platforms). Vir die reeks forex sakrekenaars, het ek reeds my navorsing gedoen om die geldeenheid pare ontdek hierdie handel stelsel werk met. (Jy kan dit gebruik om meer navorsing op jou eie). Die geldeenheid forex pare hierdie scalper stelsel werk met is AUD / USD (normale spoed) EUR / USD (normale spoed) AUD / NZD (weerlig spoed) AUD / CAD (weerlig spoed) Fig. 1 A Meta Trader platform Screenshots Bostaande is 'n euro / dollar 4 uur fx grafiek op Meta Trader platform November / Desember 2008. Die aanlyn Forex Strategie Kies die vertikale lyn van die fx nutsbalk en af ​​te baken die vorige dag van die huidige dag maak seker die lyn toon die huidige dae eerste kandelaar om 00:00 uur. Kies die horisontale lyn van die nutsbalk en verdeel die eerste kers van die hedendaagse in twee. Noem hierdie lyn lyn X Telling 40 pitte bo lyn X en trek 'n ander horisontale lyn presies 40 pitte bo lyn X en noem hierdie lyn lyn X 1. Telling ander 40pips bo lyn X 1 en trek jou horisontale lyn X 2 presies 40 pitte bo lyn X 1. Telling 40pips onder lyn X en trek 'n horisontale lyn presies 40 pitte onder lyn X, noem hierdie lyn lyn X 3. Tel ander 40pips onder lyn X 3 en trek 'n horisontale lyn presies 40 pitte onder lyn X 3. Jou forex grafiek behoort só te lyk Line X is die beginpunt, toelaat prys om te dans tussen lyn X 1 amp X 3 totdat dit sy rigting vir die dag optel. Stel jou koop stop op die lyn X 1s prys waarde, moet jou neem fx wins by lyn X 2, stop verlies moet ten lyn X4. Stel jou verkoop stop op die lyn X 3s prys waarde, moet u Neem Wins by lyn X 4, stop verlies moet ten lyn X2. - Prys kan jou koop sodat aktiveer en druk jou neem wins van 40pips. - Prys kan jou verkoop forex orde aktiveer en druk jou neem wins van 40 pitte. - Prys kan beide jou koop orde en jou verkoop ten einde te aktiveer, druk beide neem wins sones, gee jy 'n wins van 80pips. - Prys kan jou koop sodat getref en nie bereik jou neem wins, kom terug na onder 80 pitte om jou verkoop fx einde getref en gee jou 'n verlies van 80pips. - Prys kan jou verkoop ten einde getref en nie bereik jou neem forex wins, kom terug na bo 80pips om jou koop sodat getref en gee jou 'n verlies van 80 pitte. Aanleg 4 en 5 gebeur rondom drie maal per maand in die geldeenheid pare hierdie stelsel werk met. Om die aantal aanleg 4 en vyf in 'n maand verminder, herhaal die hangende bestellings hierbo verduidelik onmiddellik jy jou eerste wins te neem vir die dag wat die aanleiding tot Neem Wins jou volgende beginpunt. Dit is jou lyn X. Met hierdie stelsel, kan jy vang 40 pitte uit elke 81pips prys beweging maak nie saak die rigting dit gaan. Maar laat ons sê 90pips te wees op die veilige kant, 90 pitte was die kriteria wat ek gebruik wanneer jy my navorsing, kan die prys tot het tendense vir drie maande, bewegende duisende pitte opwaarts of afwaarts. Sodra die rigting begin hierdie pare vind dit moeilik beweeg 80 pitte in die teenoorgestelde rigting op dieselfde dag. Gevolglik, indien die prys beweeg 1000pips opwaartse of afwaartse in 'n maand, sal jy die kans om te vang byna 500 pitte in so 'n maand. As jy hierdie stelsel sal gebruik wat jy nodig het om te heers oor gierigheid. Hieronder is die bloudruk vir die invoer van posisies by die gebruik van hierdie stelsel onderstaande Forex makelaar rekening begin met 400USD en na 15 Trades geword 4,440USD. Hou asseblief by die reëls van hierdie forex stelsel. Dont te veel in 'n haas wees. 1. 80 dollar (0,2) BAIE 2. 80 dollar (0,2) BAIE 3. 80 dollar (0,2) BAIE 4. 120 dollar (0,3) BAIE 5. 120 dollar (0,3) BAIE 1. 160 dollar (0.4) BAIE 2. 16 0USD (0.4) BAIE 3. 200 dollar (0,5) BAIE 4. 240 dollar (0,6) BAIE 5. 280 dollar (0,7) BAIE 1. 360 dollar (0,9) BAIE 2. 400 dollar (1,0) BAIE 3. 480 dollar (1.2) BAIE 4. 600 dollar (1,5) BAIE 5. 680 dollar (1,7) BAIE van jou verwag om die helfte van jou koopkrag gebruik in die opstel van beide forex ambagte. Dit stel jou in staat om 'n heining te gaan wanneer byvoorbeeld 4 en 5 hierbo voorkom. wag nooit vir prys te sny X 1 of X 3 en gebruik al jou koopkrag. Bogenoemde bloudruk nie waarborg dat jy sal wen 15 Trades agtereenvolgens dit is 'n gids om jou te help wanneer jy poste. In die geval dat jy besluit het om die prys te volg deur die oprigting van 'n ander handel, maak jou eerste Neem Wins van die dag jou punt X dan herhaal die proses, soos ambagte gewoonlik duur tot die volgende dag. Ek herstel die ambagte die volgende dag deur die bepaling van my eerste kers vir die huidige dag, die onaktiewe hangende bestellings van gister verwyder en neem my wins uit die huidige bestuur handel as stel gister. Skuif die stop verlies van gisters handel met dieselfde as vandag se hangende einde eweknie wees. Gevalle waar jy sien 'n ommekeer patroon kan jy yesterdays handel onmiddellik te sluit. As dit is 'n voortsetting patroon, dis dubbel winste vir jou vandag As jy dit nie verstaan ​​hoe om kaarte te lees, dan net laat dit stel saam met vandag se handel. Ek het begin handel Forex in 2007year. bo die materiaal is nie 'n produk van jare se ondervinding, maar 'n inspirasie van God. Jy het 'n keuse, om te hou die stuur van my e-pos vir meer forex inligting en valuta handel geheime of om toegang tot die bron van my geheime, JESUS. Die keuse is joune. Asseblief pos my na die gebruik van hierdie eerlike forex stelsel. Het dit regtig die moeite werd 1000 dollar per slot het jy gesien resultate ten bedrae van meer as die koste Siek bly wees om te hoor van jou. FOREX stelsel TWEE (BONUS) Jy sal nodig hê om die deurlopende forex motor spilpunt sakrekenaar op jou Meta Trader platform om hierdie stelsel te gebruik laai. Kopieer die spilpunt sakrekenaar en plak dit in C: Program filesMetatrader Northfinanceexpertsindicators Om die spilpunte op jou grafiek kliek op die aanwyser knoppie te laai en kies persoonlike, kies dan spilpunte DailySRAIMefx. Herhaal 'n soortgelyke proses vir die gemiddelde daaglikse Range Calculator Jou Forex Chart moet lyk soos die prentjie hieronder. Die blou lyne is die ondersteuning lyne, die rooi lyne is die weerstand lyne. DIE aanlyn forex strategie van 'n hangende einde tussen die ondersteuning en weerstand lyne sodat 'n 15 Pips gaping van die lyne. Te koop by die boonste dele (Wanneer weerstand is gebreek) en verkoop teen die onderste dele (Wanneer ondersteuning is gebreek) Theres 'n geheime oor die opstel van hierdie weerskante Sy wil opstel van 'n lokval vir die prys. Dit kan die ergste manier om handel te dryf as jy nie weet die geheim agter dit. Nog 'n keuse is om direkte teregstellings (Mark Bestellings) terwyl handel ondersteuning en weerstand te gebruik. Ek dont beveel aan dat, Metatraders het 'n nare gewoonte om te vra jy weer quote jou inskrywing prys. Gebruik asseblief die motor spilpunt op USD / JPY, 'n baie konsekwent bouncer. Ek glo die mees betroubare aanwyser ooit is PIVOT punte as jy 'n ander het vertel my asseblief. Dit kan die stelsel te verbeter in 'n goeie manier. DIE geheim agter DIE weerskante op uurlikse kaarte, die gaping tussen ondersteuning en weerstand lyne wissel tussen 40 pitte 120 pitte. Ek beveel uurlikse kaarte en 15 minute kaarte. Jy is om af te haal 25 pitte na elke 15 pitte beweging weg van die lyne. Stel jou hangende bestellings op voorwaarde dat 'n ondersteuningsgroep of bestand lyn is op die punt om gebreek. Prys mag of nie mag die lyne, wat 'n onderbreking of 'n weiering beteken nie breek. Wat jy verwag om te doen. Wanneer die prys van die lyne (wat 'n support lyn ondersteun word of bestand lyn kan wees) raak, plaas jou straddle van die lyn met 15pips gaping voor koop uitgevoer word, 15pips gaping voor verkoop uitgevoer word. Jou stop verlies moet 10pips bo die weerstand lyn wanneer jy jou verkoop bestel word, 10pips onder die support lyn ondersteun word wanneer jy jou koop bestelling te plaas, dit maak 'n totaal van 25 pitte stop verlies. Jou neem wins moet wees 25pips na jou beginpunt. Jy sal beslis nie wen al die ambagte Jou risiko te beloon verhouding op elke handel is 1: 1 of kan sê 50/50. Maar jy het 'n moontlikheid van uit elke drie ambagte verloor een. - Straddle beteken opstel van 'n buy hangende einde bogenoemde huidige prys aksie en die opstel van 'n verkoop in afwagting van orde onder huidige prys aksie. - Hangende bestellings is bestellings wat jy op jou platform te stel, hulle dont voer totdat die prys wat jy toestand bereik. Waarvoor wag jy breedarmig stelsel van 20 pitte geword Junie 2014 Status: heilige graal bestaan. 213 Pos ek wil 'n joernaal vir my handel reis vir my stelsel te hou. so dit is 'n begin. Ek hoop ek is nie te besig om my eie joernaal gereeld op te dateer. 'n bietjie oor my. Ek werk as 'n fotograaf vir 'n reklame-agentskap. Ek buitepos 'n baie, so handel is nou as net deeltyds. Ive is die handel vir 3 jaar. Ek het my op en af, draai 10 dollar tot 1500 dollar en verloor dit die volgende dag. om my ervarings op te som, ek pretty much breek selfs die meeste van die tyd. so 'n dag, terwyl rook en staar na niks, ek het 'n leemte in die mark. waar ek ten minste 20 pit kan kry as ek besluit om handel te dryf vir daardie dag. Ek kan 'n posisie in die oggend te verloor nie, maar teen die einde van die dag, sal ek 20 pitte in winste. As die mark beweeg 100 pitte óf noord of suid, sal ek in staat wees om 80 pitte aan te teken. Die probleem is egter, my stelsel vereis 'n baie vertoning tyd. sodat, wanneer im nie op opdrag, sal ek handel. Ek sal óf later vandag of môre te werk. Aangesluit Junie 2014 Status: heilige graal bestaan. 213 Pos ok dit die huidige rek. dit is 'n mikro lewe rekening met 10 dollar deposito, 5 USD bonus, en 30 dollar bonus sowel. Die hoofdoel is om u ouens wat ek 20 pitte kan maak wanneer ek besluit om Trade Show. Ek sal handel met 0,01 lot. sodat oor 0.001 USD per pitte. Ek het my lot gesensor. daar is 'n manier dat ek daarin geslaag my baie grootte, N Ek sal nie in die gedrang enige besonderhede. u sal sien die rekening te groei. dat ek kan jou belowe im nie van plan om my stan ACC hier wys kan ek nie sien u die prys waar ek op die mark of watter tyd. omdat my stelsel is so eenvoudig, kan u net reverse engineering al die data en verstaan ​​presies hoe ek handel. pair ook gaan besoek nie geopenbaar. so jammer ouens. Onthou, die belangrikste punt hier is ek wil u wys ek kan 20 pitte maak wanneer ek besluit om handel te dryf. eendag, jy kan ook. u moet net dat Eureka moment. tot volgende keer. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Junie 2014 Status: heilige graal bestaan. 213 Pos Im so gulsig oor die stelsel wat ek gevind. en ek besluit om handel te dryf met behulp van my selfoon terwyl buitepos. en ek teëkom groot verliese omdat ek die handel nie kan monitor. Soos ek sê, hierdie stelsel vereis 'n baie vertoning tyd, maar wat het hierdie stelsel belowe my wins maak nie saak wat die verlies ek teëkom. Ek sal dit wys om julle. hierdie gierigheid maak my verlies 120 pitte. check die sirkel verliese. dit is mikro lewe ACC BTW. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Junie 2014 Status: heilige graal bestaan. 213 Pos en het 'n blik op hierdie. wanneer ek tyd het om te bly in die voorkant van die rekenaar om my handel monitor, ek dek al die verliese plus met 'n paar mooi 70 pitte wins .. my vorige wins was 0,09 dollar en nou is dit spring om 0.16 USD mooi reg volg die handel op - 18/9/2014 (Donderdag) die mark beweeg 120 pit. en ek vang al 120 pitte. dat hoe goed die leemte is. - 19/9/2014 (Vrydag) Ek maak slegs 20 pitte. as ek nie wil om handel te dryf op Vrydag. maar dit voldoen aan 20 pit per dag reg Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Die goed om te sien dat sy vir jou werk. dit is baie moeilik om konsekwent in Trading te wees so lekker om 'n paar wenke te kry van u sal wees. As ur gewillig, maar indien nie dan is sy nog ok. wil u al die groen pitte Groete ja dit werk vir my, want ek verstaan ​​die stelsel 110 Ek weet wat om te doen voordat ek selfs 'n handel oop te maak. im bereid is om te deel, maar nie nou nie. as jy kan sien, ek het net gevind dat die leemte iewers vroeg in September. wat gebeur as sy nie van plan om te werk in die toekoms forex reël is soos volg: wanneer u deel, en die ander kry winste, almal gelukkig. maar sodra hulle in 'n verlore posisie, hulle sal u alleen blameer. dit is die harde werklikheid. net aandag skenk. tot volgende time. If jy het 30 pitte per dag konsekwent elke dag, jy is 'n god. En enigiemand who039s verkoop jy daardie droom is 'n leuenaar. Doen die wiskunde. 30 pitte op die dollar jen elke dag is soos 'n 65 ruil vir jaar. Selfs Renaisssance Technologies can039t elke jaar maak dat konsekwent. Btw, jy wil my skryf oor finansies op Quora, ek wil jou uitnooi om amp opsies handel gemeenskap VIX. Trading alleen kan suig, veral sonder 'n goeie opvoeding. Die in beta nou, maar dit is ontwerp om handel te leer in 'n behoorlike, gestruktureerde wyse weergegee. Basies, die bereiking van 'n hoë (GT4) Sharpe verhouding wanneer jy met die hand is die handel is regtig moeilik as jy 'n nie-programmatiese FX handelaar. Elke handel het 'n quotexpectedquot waarde en 'n quotdistributionquot van winsgewendheid wat wissel van 'n negatiewe getal tot 'n positiewe getal. Dit beteken, op enige gegewe handel, jy kan geld verloor, en as jy die sein handel vir 'n lang tyd, sal jy maak (Aantal ambagte) (verwagte waarde van 'n enkele handel) in winste. Nou, na die waarskynlikheid dat jy winsgewend is op 'n lukraak gegewe dag te verbeter, moet jy óf 'n) te verminder die variansie van die opbrengs verspreiding van 'n enkele handel, of b) handel 'n positiewe verwagting strategie baie keer gedurende die dag. Die probleem is dat op die tyd dat die meeste ambagte Handel op, daar is 'n baie klein aantal moontlike ambagte wat jy kan maak op 'n gegewe dag. Eintlik, om die vals positiewes te verminder, sal jy die aantal ambagte verminder. So, sal jy in 'n Catch 22 situasie wanneer dit kom by die bereiking van 'n hoë Sharpe-verhouding: óf teen 'n hoër frekwensie (wat jy in transaksiekoste sal doodmaak), of 'n algo wat super ontwikkel, super selektief oor sy ambagte wat kan die bedrag van quotactionquot wat jy sien in 'n dag te verminder 14.6k Views middot View upvotes middot nie vir Reproduksie Ja sy baie moontlik (hoewel nie 100 al die tyd) tydens sekere periodes wanneer die mark ervaar 'n paar wisselvalligheid oorvleueling tussen twee sessies. Oor die algemeen, wanneer daar 'n oorvleueling in die mark Bv Japan / London en Londen / Newyork Sessie, is daar altyd 'n bedrag van wisselvalligheid wat so 'n tydperk vergesel. Byvoorbeeld, elke oggend tydens Londen oop sessie. Euro pare is aktief en as jy 'n goeie strategie, kan jy 20-30 pitte Nuusberig: Fundamentals dryf die mark. Tydens Nuusberig, is wisselvalligheid beleef en 'n paar pare kon oor 100pips afhangende van die tipe nuus te beweeg. Byvoorbeeld Nie-Farm Payroll is die mees onstabiele nuusvrystelling en dollar-gebaseerde geldeenheid pare kon honderde pitte in sekondes beweeg. Maar handel nuus is riskant as jy nie ingelig oor dit. Sentrale Bank Govenor039s Spraak. Toesprake van hierdie ouens kan maak pare gaan hundred039s van pitte en selfs marksentiment verander met gevolge blywende in maande. Maar sy riskant om hierdie toesprake handel behalwe jy inteken op 'n voer / sein diens tempo. Daar is sekere tydperke wanneer daar 'n paar konsolidasie is en 'n tempo is op hande. 'N tempo kon sien prys gaan ver bo 50 pitte. Dit gebeur dikwels wanneer die prys die drumpel van al oorgekoop bereik of oversold. You kan neem voordeel van hierdie deur die begrip van die reg tegniese aanwysers aan saam vir 'n winsgewende strategie sit. Vir 'n goeie strategie om 20-50 pitte per dag kry, kan jy besoek www. havilahfx 1.7k Views middot View upvotes middot Nie vir Reproduksie


No comments:

Post a Comment