Wednesday, October 12, 2016

Gps Speed Moving Average

GPS Speed: Hoe akkuraat is dit hoe vinnig kan ek gaan hoe hoog kan ek gaan GPS ontvangers vertoning spoed en bereken die spoed met behulp van algoritmes in die Kalman filter. Die meeste ontvangers bereken spoed deur 'n kombinasie van beweging per eenheid tyd en die berekening van die Doppler-verskuiwing in die pseudo reeks seine van die satelliete. Die spoed is glad en nie oombliklike spoed. Hoe akkuraat is die spoed lees van die NAVSTAR GPS gebruiker Toerusting Inleiding dokument Afdeling 3.7: GPS ontvangers tipies bereken snelheid deur die meting van die frekwensie verskuiwing (Doppler-verskuiwing) van die GPS D-orkes draer (s). akkuraatheid snelheid kan scenario afhanklik, (multipadopstellings, belemmer lug uitsig vanaf die paneelbord van 'n motor, berge, stad canyons, slegte DOP) maar 0,2 m / sek per as wees (95) is haalbaar vir akkuraatheid PPS en SPS snelheid is dieselfde as PPS wanneer SA is af. Snelheid gemeet deur 'n GPS is inherent 3 dimensie, maar verbruikers GPS ontvangers rapporteer net 2D (horisontale) spoed op hul Readout. Garmins spesifikasies akkuraatheid kwotasie 0.1mph maar as gevolg van degredation probleme sein opgemerk bo, miskien 0.5mph akkuraatheid in 'n tipiese motor aansoeke sal wees wat jy kan reken op. Hoe vinnig kan ek gaan en my GPS Readout MY SPOED Alle Tans vervaardig VERBRUIKERS GPS ontvangers ons weet sal spoed te meet tot 999 myl per uur. Garmin (uniek sover ons weet) vervaardig die G-38, G-40, G-45, en die G-II (nie PLUS) eenhede wat 'n 90 mph spoed Readout limiet het. Hierdie eenhede is vervaardiging gestaak en ons weet van geen ander vervaardiger wat 'n eenheid wat nie sal gaan na 999mph gemaak. Hoe hoog kan ek gaan en my GPS Readout ALTITUDE verdediging departement regulasies verbied standaard verbruikers GPS ontvangers vanaf funksioneer bo 60.000 voete en 999mph (gelyktydig). Die meeste GPS ontvangers lyk hard perke óf by 999mph of 60000 feet. Speed ​​Tracker stel. GPS snelheidsmeter, HUD en ritrekenaar beskrywing Speed ​​Tracker is die mees elegante en unieke kombinasie van GPS snelheidsmeter en Trip rekenaar in net een aansoek. Speed ​​Tracker is jou antwoord op die ewige vrae: Wat is my spoed Watter afstand het ek gedek Hoeveel tyd het ek spandeer van die werk aan die huis Hoe om my reise te deel met vriende en familie met baie funksies ingeboude, sal Speed ​​Tracker help jy al die nodige reis statistieke die insamel. begin net die aansoek en dit sal outomaties jou spoed, tyd, afstand, opskrif, hoogte en nog vele meer aan te teken. Sorg dat jy die jeug in staat gestel het om toegang te verkry plek DIENSTEN op jou selfoon. Kyk Instellings-privaatheid-liggingdienste-Speed ​​Tracker ON Universal App: Koop dit vir eens en gebruik op die iPhone en iPad. Retina vertoning beelde vir iPhone4, iPhone en 5 nuwe iPad. HUD Hoof-up display uitstaande kenmerk slegs beskikbaar in Speed ​​Tracker aansoek. Net staat stel HUD en sit jou iPhone of iPad onder die voorruit. Spesiaal ontwerpte HUD koppelvlak sal die mees akkurate spoed reg op die voorruit vertoon. GPS af Ingeboude GPS Tracker sal jou help om nie te verdwaal. Jy kan altyd oorskakel na navigasie af en maak seker jou huidige posisie op die kaart saam met die spoor youve in satelliet of Hybrid oog reeds gereis. Trip Meld Jy hoef onthou die reis of hoeveel tyd neem dit aan jou vriende of die afstand na jou kantoor - Trip Meld sal jou help om Meld rekords Trip en slaan die inligting in die aansoek. Jy kan maklik die toegang tot al die reise met net een kliek. Binne-in die Trip Meld kan jy die reis te gaan op die kaart, sien die spoed, gemiddelde spoed, maksimum spoed, afstand, die totale tyd en die gedetailleerde spoed grafiek. Dont wil verdwaal in al die reise wat jy pas noem hulle die manier wat jy wil. Wil jy jou ry-ervaring te deel of net vergelyk jou elke dag reise Met ritrekenaar sy maklik soos A, B, C. Uitvoer alle reise in beskikbare formate (CSV, KML, GPX) of selfs deel met jou vriende op Facebook, Twitter of via e-pos. Ritrekenaar Track belangrike reis statistieke in reële tyd. Gemiddelde en Maksimum spoed, afstand afgelê, beweeg en gestop tyd. Dashboard display uitleg uitsluitlik ontwerp vir iPad grootskerm dit wys al die belangrike reis inligting in 'n oogopslag op 'n enkele skerm die en ondersteun beide portret en landskap-oriëntasie. Full screen GPS Navigator Kaart modus is ook beskikbaar. Landskap af kan jy jou selfoon horisontaal berg op jou motor paneelbord. Indien u verkies om die dinge te sien by wyer hoek dan vind jy nuwe landskap af veral nuttig en prakties. Skaalbare snelheidsmeter Dial Speed ​​Tracker beskik oor unieke skaalbare snelheidsmeter inbel. Kies die maksimum moontlike spoed vir jou voertuig en kyk hoe jou spoed met 'n groter akkuraatheid óf jou op 'n eenvoudige, trein, motor, fiets, boot of fiets Statistiek Al die gesommeerde data van die heel eerste rit sal in 'n enkele plek gestoor word. Outomatiese Stop Detection outomaties identifiseer óf jy beweeg of staan ​​en bereken jou gemiddelde spoed baseer op daardie. Genereer trip verslag wys reis en die oponthoud tyd afsonderlik. Speed ​​Tracker moet afgaan as die mees akkurate GPS Speedometer inligting tot dusver met sy sterk funksies, bondige ontwerp en eenvoudige gebruik metode. - Best10Apps Nie versoenbaar is met net WiFi iPad of iPod touch. GPS gebruik sal drasties verminder toestel battery lewe. GPS is nie altyd akkuraat as gevolg van toestel hardeware sensor beperkings. Data-verbinding is nodig om die kaart te sien. Maak seker dat jy plek dienste in staat gestel vir die aansoek. Om in staat te stel - Instellings algemene ligging Dienste Wat is nuut in Weergawe 5,329 Desember 2011 Jason 49 Baie GPS-toestelle vertoon jou huidige spoed, gebaseer op 'n eenvoudige berekening van hoeveel afstand wat jy oor 'n gegewe tydperk. Tog is bestuurders dikwels verwar word met hierdie lesings, aangesien dit oor die algemeen aansienlik wissel van die voertuie snelheidsmeter. So wat snelheidsmeter is meer akkuraat Watter een moet gebruik word om te bepaal of jy ry binne die gepos spoedgrense Hoe hou dit verband met die gebruik van die bespoediging Aanduidings van werke via telematica program Spee word allerweë beskou as 'n belangrike bydraer tot noodlottige padongelukke, en vlooteienaars kry GPS-gebaseerde spoed berekeninge baie nuttig in die handhawing van veiligheid vloot. Die belangrikste dan dat hierdie spoed berekeninge kan vertrou word om te verhoed dat bestuurders 'n valse aanklag van spoed, sowel as die verskaffing van 'n betroubare gids tot die bepaling van 'n wetlik-veilig te ry spoed. Hoe kan 'n GPS-toestel bereken spoed Gebruik GPS, 'n toestel in staat is om 'n baie inligting te bereken oor 'n bewegende voorwerp. Die gebruik van selfs basiese tyd en plek data, kan 'n GPS-eenheid vinnig bereken die relatiewe spoed van die voorwerp, gebaseer op hoeveel afstand dit bedek in 'n gegewe tyd. GPS-toestelle is posisionele snelheidsmeter, op grond van hoe ver die toestel geskuif sedert die laaste meting. Die algoritme gebruik ook die Doppler-verskuiwing in die pseudo reeks seine van die satelliete. Dit moet ook op gelet word dat die spoed lees is genormaliseer, en is nie 'n oomblik spoed. Spoed is opgedateer met kort tussenposes om akkuraatheid te handhaaf te alle tye. Dit maak gebruik van gereelde berekeninge om die voertuie spoed te bepaal. Byvoorbeeld, met behulp van 'n standaard beweging per tydsberekening, as jy 80 voete in 'n sekonde het gedek, die GPS-toestel werk uit en vat dit na MPH, wat in hierdie geval is 55mph. Waarom GPS spoed verskil van die voertuie eie snelheidsmeter GPS spoed berekeninge is meer akkuraat as 'n voertuie snelheidsmeter, aangesien dit nie geraak word deur dieselfde foute, insluitend die voertuie wiel grootte of ry verhoudings. Dit is afhanklik egter op GPS satelliet sein kwaliteit, maar met die gebruik van bewegende gemiddelde berekeninge enige foute is minimaal. Voertuig snelheidsmeter ook kalibrasie nodig om perfekte akkuraatheid as algemene slytasie, die verandering wiel grootte handhaaf, en die vervaardigers besit dwalende op die kant van versigtigheid en die opstel van die snelheidsmeter om hoër as die werklike spoed lees, dra alles by tot foute. Oor die algemeen die meeste vervaardigers beweer 'n 0.1MPH verdraagsaamheid met spoed lesings, sal egter so ver gaan om te sê 'n 0.5MPH onakkuraatheid is moontlik om toelaes te maak vir enige satelliet sein variasies buite hul beheer. Watter snelheidsmeter moet 'n bestuurder gebruik dit werklik kom neer op persoonlike voorkeur aangesien beide meters is betroubaar vir die bepaling van 'n kluis, wetlike reis spoed. In die meeste gevalle sal die voertuie snelheidsmeter n hoër spoed as gevolg van die bogenoemde foute te wys, maar dit ten minste verseker die bestuurder bly laer as die gepos spoedgrens. En terwyl aangemeld GPS data word gebruik om spoed kaartjies ongedaan, die versigtige bestuurder, wat is gretig om oortredings, boetes, en moeite vir hul werkgewer of die moontlikheid van n ongeluk te vermy, sal neig om dwaal op die kant van die ry stadiger eerder as stoot dit te naby aan die grens. Met behulp van GPS om maatskappy bespoediging voorvalle aan te teken enige besigheid wat die maatskappy voertuie beskikbaar vir gebruik werknemer is geen twyfel gretig gevaarlike spoed te vermy, beide vanuit 'n openbare aanspreeklikheid oogpunt, die moontlikheid van ongelukke asook skending kennisgewings of strafpunte. Die gebruik van die vloot bestuur sagteware soos Telogis vloot, vlooteienaars is maklik om die bespoediging kennisgewings dat bestuurders kan waarsku om spoed voorvalle in real-time, of voorsien gereelde verslae van hierdie soort aktiwiteit spesifiseer. Bespoediging waarskuwings kan opstel om óf spoed rekord van meer as die gepos spoedgrens, of bloot as 'n sekere spoed bereik (ideaal vir voertuie wat onveilig bo sekere spoed bv vurkhysers word). Hoe nader die spoed waarskuwings gemonitor kan word, sowel stel, soos hoe lank die voertuig spoed voor die waarskuwing is geaktiveer. Dit kan gebruik word om vals positiewe verslae weens verbysteek of tydelike afleiding te vermy. Sedert werkgewers weet dat spoed bereken deur GPS-toestelle is nie net meer akkuraat as 'n voertuie snelheidsmeter, maar ook laer, dit gee mense geen verskoning om gevang ry teen onveilige spoed. Deur 'n kombinasie van 'n gereelde verslagdoening en bestuurder afrigting, kan vlooteienaars seker te maak hulle doen alles in hul vermoë doen om die veiligheid van hul personeel en ander padgebruikers te verbeter. GPS Trivia 'n GPS satelliet weeg ongeveer 2000 pond en is ongeveer 17 voet oor die sonpanele uitgebrei: GPS satelliete stuur twee lae krag radioseine, aangewese L1 en L2. Burgerlike GPS gebruik die T1 frekwensie van 1575,42 MHz in die UHF band. Die seine reis deur die lyn van sig, wat beteken dat hulle deur middel van wolke, glas en plastiek sal slaag, maar sal nie deurgaan mees soliede voorwerpe soos geboue en berge of onder water.:A GPS sein bevat drie verskillende stukkies inligting - 'n pseudo random kode, Ephemeris data en almanak data. Hierdie inligting identifiseer die satelliet, die huidige status, datum en tyd, asook waar dit moet wees op enige gegewe time.:GPS verwys na die Amerikaanse Departement van Defense039s GNSS (Global Navigation Satellite System), ook bekend as NAVSTAR. Daar is ander GNSSs regoor die wêreld, insluitend die Russiese GLONASS, die Chinese Compass en die EU Galileo system.:The eerste GPS satelliet van stapel gestuur in 1978.:A volle konstellasie van 24 satelliete is behaal in 1994.:Each satelliet is gebou om te hou ongeveer 10 jaar. Plaasvervangers word voortdurend opgebou en in orbit.:Transmitter krag van stapel gestuur is slegs 50 watt of less.:It neem tussen 65 en 85 millisekondes vir 'n sein wat kom uit 'n GPS satelliet na 'n ontvanger op earth.:World finansiële markte het hul horlosies om die hoogs akkurate atoom-horlosies aan boord GPS satelliete. Onlangse ArticlesGPS Bepaling van die kursus en spoed br Tom Clark, W3IWI Eerste - laat my beskryf hoe jou GPS ontvanger maatreëls posisie en snelheid. Jou ontvanger spore (ten minste) 4 GPS satelliete. Die DSP dop sirkelroetes gebou in die ontvanger moet sluit op twee dele van die sein van elke satelliet - die 1,023 Mb / s C / A-kode en die 1575,42 MHz draer frekwensie. Die dubbele DSP werking behels twee dop sirkelroetes - 'n CLL (Kode Geslote Loop) vir die C / A-kode, en 'n FSL (Fase Geslote Loop) dop van die draer. Die CLL produseer die tydsberekening van die GPS sein WRT (met betrekking tot) die ontvangers interne klok - dit word gewoonlik uitgedruk in afstand eenhede bekend as 'n pseudo-Range (PR) en dit sluit die fout in die ontvangers interne klok by die werklike geometriese reeks van die satelliet. Net so, die FSL meet die draer fase snelheid (dit wil sê duidelik satelliet frekwensie met betrekking tot die ontvangers plaaslike ossillator, gewoonlik afgelei van dieselfde kristal ossillator wat gebruik word as die tydsberekening horlosie) - dit word genoem die Pseudo-Range Tempo (PRR) en sluit die frekwensie dwaling van die ontvangers LO en die bydrae van die Doppler skuiwe wat verband hou met al die bewegings. Die Doppler-verskuiwing sluit die vektorsom van die satelliete 7 km / sek orbitaal snelheid plus die 400 m / sek (by die ewenaar) rotasie snelheid van die aarde plus jou ontvangers bewegings (in 'n bewegende motor, vroeg GPS ontvangers, vier PRS uit 4 satelliete is omskep in 'n 3-D (XYZ, Lat / Lon / HGT of wat ook al) posisie plus die kalibrasie van die tydsberekening vooroordeel van jou ontvanger, en 4 PRRS is omskep in 'n 3-D snelheid plus 'n meting van die frekwensie fout van die ossillator. Meer moderne ontvangers te neem al die PRPRR data van al die n satelliete in die lig van die afgelope T sekondes en voed die 2NT PRPRR monsters dit in 'n enkele wiskundige black box (BB) (gewoonlik 'n Kalman filter) na 'n meer produseer - bepaal skatting van dieselfde 8 parameters So in moderne ontvangers, is dit BB gebruik van beide die kombinasie van verlede teenwoordig PRS en PRRS van baie satelliete om die posisie te verbeter, Velocity Tyd (PVT) skatting So Pauls verklaring oor snelhede word bepaal deur.. veranderinge in posisie is Sorta, gedeeltelik korrek, maar (as jy kyk na die vergelykings in die BB), die gemeet oënskynlike Doppler frekwensies is selfs meer belangrik is. Afgesien 1: 'n Deel van hierdie draad gevra oor die spoed vermoëns van die verskillende Garmin ontvangers. Garmin het, het twee generiese tipes ontvanger. Die eerste, insluitend die GPS-20, GPS-38, GPS-45, GPS-45XL en die oorspronklike GPS-II gebruik om 'n stadige CPU om die DSPBB vertoning funksies te doen. Die DSP ondersteun slegs twee kanale van ontvanger, wat agtermekaar is multiplexen tussen die verskillende satelliete. Die breindood CPU blykbaar nie genoeg perdekrag om 'n PRR bandwydte meer as dit verband hou met die 100 MPH spoed te hanteer, sodat hierdie ontvangers 'n sagteware klamp wat hulle nutteloos in vliegtuie maak. Die nuwer Garmins (GPS-25, GPS-48, GPS-12, GPS-12XL, GPS-II, GPS-III ens) het baie meer CPU perdekrag my GPS-III gebruik van 'n i386ex. As gevolg hiervan, het Garmin kan gelyktydig te hanteer tot 12 satelliete in die DSP is, kan die BB hanteer vliegtuig spoed, en die GPS-III ondersteun selfs die netjiese highwaysland massas kartering. Nou terug te keer na die handleiding - laat beantwoord die spoed / snelheid fout vraag. Die foute wat jy in spoed / snelheid ontstaan ​​as gevolg van verskeie bronne. Die twee belangrikste hiervan is die inherente akkuraatheid van die GPS-stelsel (jou ontvanger plus die GPS satelliete) en die ekstra geraas van die Dods struikelblok genoem selektiewe Beskikbaarheid (SA). Om te kyk na die eerste van hierdie, kan draai SA af en aanvaar dat die GPS satelliete is perfek. Die golflengte GPS sein diensverskaffer is 20 cm sodat met 'n beskeie SNR, kan die FSL in die ontvanger (maatstaf) die draer fase tot sowat 1 cm (1/20 van 'n siklus of 20 grade van elektriese fase) te sien. Vir eenvoud, aanvaar ons dat ons meet vir 1 sekonde, so ek kan 1 cm / sek van snelheid sien vir 'n gegewe satelliet. Aangesien ons gewoonlik dont dink in hierdie eenhede, 1 cm / sek 36 meter / uur 0,023 myl / uur. Faktor in die meetkunde en die feit dat ons sien verskeie satelliete, vermenigvuldig ons van hierdie deur HDOP (vir horisontale spoed) of VDOP (vir spoed) sedert HDOP is selde 3, beteken dit dat die stelsel snelheid fout is selde 0.07 myl / uur. En let op dat die feit dat ons vertrou op draer fase koers om spoed te bepaal, ons meet die relatiewe L-groep draerfrekwensie (dit wil sê Doppler geneutraliseer) tot 1/20 van 'n Hertz Nou Kom ons kyk na SA. In wese is die DoD afbreek van die prestasie van die wentelbaan atoom-horlosies op die GPS satelliete deur 'n programmeerbare line-draagbaar in die produksie van die (10,23 MHz) klok en diddling die klok met 'n magie pseudo-ewekansige volgorde wat net hulle weet . Ons amateur metings toon dat hulle ruk die lyn draagbaar oor 'n wye spektrum van tydskale, wat wissel van 'n paar sekondes om 1/2 uur, maar dat die langtermyn-gemiddelde is nul. Oor langer tydskale, die variasies invloed op die tydsberekening van die klok seine wat stuur GPS (soos die 1,023 Mb / s CA-kode) sodat ons PR metings is raserig en ons sien ons duidelik posisie dwaal. Die DoD het gewaarborg dat die posisionele foute as gevolg van SA nie vir die reeks variasies hulle voeg sal meer as 100 meter (3-sigma, horisontale), wanneer gesien met 'n redelike aantal satelliete (soos met HDOP Hierdie Laaste modifiedDescription SpeedView is 'n gevorderde snelheidsmeter aansoek wat gebruik maak van die phone39s ingeboude GPS-stelsel tot jou huidige, maksimum en gemiddelde spoed, sowel as die rigting, totale afstand Hoë akkuraatheid te wys, en tyd gereis. Geskik vir hardloop, 'n motor ry, fietsry, of stap. GPS-gebaseerde snelheidsmeter wat meer akkuraat is as die een in jou motor. Lineêre kompas Programme jou huidige rigting waarin gereis is. A kompas af is ook beskikbaar. HUD af weerspieël die nommers sodat jy jou selfoon kan plaas op jou car39s paneelbord en sien die spoed weerspieël in die voorkant glas Jy kan kyk na hierdie video om te sien hoe dit werk:.. youtu. be/rzda7CQ-ZAU Speed ​​grafiek gee 'n grafiek grafiek wat die laaste paar minute spoed waarsku Jy kan die spoedgrense vir drie verskillende tipes paaie sodat wanneer jy gaan te vinnig 'n visuele waarskuwing of klank sal u in kennis stel. Wys eenhede Ondersteun eenhede soos myl, kilometer, en seemyl. GPX spoor uitvoer kan jy jou huidige track red die SD-kaart of e-pos dit aan iemand. Die GPX formaat word ondersteun deur Google Earth en baie ander programme: www. topografix / gpxresources. asp Agtergrond af Jy kan die program te verminder en hou dit loop in die agtergrond. Dit sal werk soos gewoonlik en selfs u in kennis stel wanneer jy die spoedgrens oorskry. Neem asseblief kennis dat die akkuraatheid van GPS metings is wat geraak word deur 'n aantal faktore, insluitend atmosferiese toestande, versperrings en die sigbaarheid van satelliete. Ons gebruik Sense360, 'n derde party tegnologie verskaffer, om ons te help beter te verstaan ​​hoe ons gebruikers gebruik SpeedView en hul toestelle. SpeedView stuur rou sensor data gegenereer deur jou toestel om Sense360. Dit sensor data kan die volgende insluit inligting van GPS ontvangers, versnellingsmeters, giroskope, en ander sensors, wat kan toelaat dat Sense360 om vas te stel, byvoorbeeld, jou toestelle plek, versnelling, en geaardheid. Sense360 kan hierdie inligting gebruik om ons analitiese verslae oor hoe ons gebruikers gebruik SpeedView en hul toestelle, of vir bemarkingsdoeleindes te stuur. Vir meer inligting, besoek gerus Sense360s privaatheidsbeleid, beskikbaar by: sense360 / privaatheid beleid. Hierdie weergawe is advertensie-gesteunde. A betaal weergawe sonder advertensies en meer funksies is ook beskikbaar. Indien u enige vrae of kommentaar het, voel vry om dit te plaas op ons blog: blog. codesector / Resensies Ran battery dood hierdie mal app draai my GPS in die agtergrond met my plek afgeskakel. en heeltemal gedreineer my battery op my Nexus 5X. Dit didnt selfs sit die min kennisgewing in my kennisgewing bar op die top. Ek kon nie uitvind waarom my selfoon is dood so ek kyk na die battery gebruik en die jeug het die hele dag loop sonder dat ek weet. Ek het nog nooit gebruik dit in die vorige week. Totaal misluk. Kode Sektor 28 Julie 2016 Geagte Chris, ons is jammer vir die ongerief wat dit het jy veroorsaak en sal dit so gou as moontlik op te los. Dankie vir jou terugvoer Chad Kinsey April 2, 2016 Ok voortdurend lopies in die agtergrond vir geen rede. Onakkurate ook. Daar word gesê dat my motor snelheidsmeter was af. Na 'n paar eenvoudige wiskunde en tydsberekening, het ek besluit dat die snelheidsmeter korrek was en die jeug was nie. Dit is binne 5mph al en goed in 'n knippie as dit nodig is. Kode Sektor 28 Julie 2016 Chad, ons is spyt vir die ongerief ons jeug het jy veroorsaak en sal ons bes doen om dit op te los so gou as moontlik. Dankie vir jou terugvoer n Google-gebruiker 15 Februarie 2016 konstante gebruik van plek Wat met die konstante gebruik van my plek na die onlangse werk die plek ikoon kom lukraak in, selfs wanneer Ive weer begin my selfoon en havent oopgemaak hierdie inligting. Die enigste manier om die ikoon om te draai af is om te gaan in amp Force Close hierdie inligting. Sedert die verwydering, het plek ikoon skaars kom. Kode Sektor 28 Julie 2016 Liewe gebruikers, ons is jammer vir die ongerief wat dit het jy veroorsaak en sal dit so gou as moontlik op te los. Dankie vir jou terugvoer Austin Allgire 19 Februarie 2016 Werke okay soms. As jy jou vaart op 50 dan gee dit tyd om selfs uit daarna bekruip, sy fyn. Maar sy stadiger en laggy. En varys selfs tho ry jy in 'n reguit lyn Tazzy helikopter Januarie 28, 2016 Tazzy helikopter Werk hier in Australia perfekte, het dit my gered klomp geld uit die bespoediging boetes omdat my trok speedo was deur 7ks. Wat is nuut Bykomende inligting Soortgelyke Kode Sektor


No comments:

Post a Comment